Trendkleur 2021: Scorched Earth

Trendkleur 2021: Scorched Earth

Online platform Thursd heeft Scorched Earth, oftewel goudgeel (#e49e00), aangekondigd als de Thursd Floral Color of the Year 2021.

Beginnend bij een zonovergoten tint gaat de kleur van feloranje naar een licht gebroken geel waar het hoopvol blijft hangen, eindigend in een somber geelbeige dat de vernietigde aarde symboliseert. De trendkleur benadrukt de noodzaak om ons te verdiepen in een wereld die wordt gekenmerkt door kleuren die duurzame gedachten weerspiegelen.

Mogelijke gevolgen van klimaatverandering
Door te kiezen voor een florale trendkleur voor het jaar 2021 met de indrukwekkende naam Scorched Earth, verschroeide aarde, wordt de aandacht getrokken en creëert Thursd bewustwording voor de mogelijke gevolgen van klimaatverandering. Scorched Earth kan zowel positief als negatief worden geďnterpreteerd. Het benadrukt de drang om iets te doen, evenals de positieve impact die we nu al maken in de bloemenbranche. De trendkleur belicht ook de bestaande initiatieven in de sierteelt waarin mensen samenwerken om deel uit te maken van de oplossing.

De komende twee weken leveren meer dan veertig bloemenontwerpers van over de hele wereld op Thursd.com een bijdrage om bewustwording en aandacht te creëren. Met hun ontwerpen in het kleurenpalet Scorched Earth vertellen zij waarom het thema Scorched Earth voor hen belangrijk is.

"Floral Trend Color Scorched Earth brengt ons samen en zorgt ervoor dat sierteeltdesigners en andere professionals uit de industrie samenwerken aan een positieve impact. Vanaf vandaag dagen wij ontwerpers van over de hele wereld uit om hun bloemmotieven in het Scorched Earth-kleurenpalet op hun sociale kanalen te posten met de hashtags #scorchedearthcolor #floraltrendcolor #thursdcolor2021 #scorchedearth, zodat wij ze kunnen tonen op Thursd.com."

Impact
Een merk zo invloedrijk als Thursd kan impact hebben op de manier van denken en het doen van mensen. Door voor 2021 een bloementrendkleur te kiezen die gekoppeld is aan duurzaamheid, gebruikt Thursd zijn stem om de createurs in de bloemenbranche aan te spreken.



Bron: Goedemorgen

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v