Start van wintereditie Thursd Online Trade Fair

Start van wintereditie Thursd Online Trade Fair

Het grote succes van de eerste online beurs van Thursd afgelopen oktober en de enorme groei die het platform doormaakt, geeft alle reden voor een vervolg. Zo'n veertig gerenommeerde bedrijven presenteert zich van 21 tot 31 januari op de tweede Thursd Online Trade Fair (TOTF2021 Winter Edition). Daar profiteren zij van een groot online bereik onder bloemisten, kwekers en handelaren.

Diverse veredelingsbedrijven, waaronder Dümmen Orange, Royal Van Zanten, Deliflor, Syngenta, Roses Forever en De Ruiter, tonen hun topnoviteiten voor 2021 op de Thursd Online Trade Fair 2021 Winter Edition. Ook kwekers(groepen) zoals DecoFresh, Decorum, VG Orchids, Marjoland en Tesselaar Alstroemeria laten zich uitgebreid zien op deze online beurs, net als handelspartijen zoals Coloríginz, Farm Direct en Adomex. Verder presenteert de industrie rondom de sierteelt zich steeds meer met onder andere Pagter Innovations, Koen Pack en Van Nifterik Holland.

Arnold Wittkamp van Thursd vertelt: "Het mooie van een stand op de TOTF2021 Winter Edition is dat je online heel goed zichtbaar bent. Bedrijven met een online stand krijgen een opvallende plek op de homepagina van Thursd. Deze homepagina is onze beursvloer, waar de bezoeker een stand 'binnenloopt' door erop te klikken. Standhouders profileren hun bedrijf, producten en diensten in hun online stand. Hun webpagina's blijven ook na de #TOTF2021 op Thursd zichtbaar en goed vindbaar. Daarbij bieden we opties voor extra publiciteit in onze nieuwsbrieven en op onze sociale kanalen. Ik ben blij dat ook bedrijven zoals MPS, Agra-Wool en Floweracademy meedoen, zodat het voor steeds meer mensen in de bloemenbranche interessant wordt om de #TOTF2021 Winter Edition van Thursd te bezoeken."

De bezoekersaantallen stijgen vooral sinds de vorige online beurs erg hard. De laatste maanden groeit Thursd in bereik elke maand met ongeveer 20%, zowel op de website als via de sociale kanalen. "Tijdens de #TOTF2021 Winter Edition zullen de online standhouders ook hun eigen netwerk aansporen te gaan kijken op Thursd", aldus Arnold Wittkamp. "In deze coronatijd zien we dat online engagement een belangrijke meerwaarde biedt ten opzichte van de bestaande contactmogelijkheden. Thursd loopt hierin voorop met deze online trade fair; een trend die niet meer is te stoppen."

De bezoekers van de Thursd-website komen uit 87 landen, waarvan de VS, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Frankrijk voor ruim 70% van de bezoekers zorgen.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v