30MHz.com vraagt: wat wil jij meten?

25-05-2018    10:12   |    Goedemorgen

Data wordt steeds belangrijker voor telers. 30MHz.com helpt daarbij, laten ze weten.

Op LinkedIn plaatste accountmanager Hans Belt van 30MHz.com een kunstzinnige foto van één van hun producten met de vraag: wat wil jij meten? Slimme marketing, als je het ons vraagt. In de begeleidende tekst wordt benadrukt dat 30MHz.com in real time VPD, dauwpunt, RV, vrucht-temperatuur en bodemvocht in kaart kan brengen. Dat maakt het telen een stuk efficiënter.

Dit verspreiden vanuit een accountmanager op LinkedIn is wat ons betreft marketing anno 2018. Immers, het is bewezen dat het zeer effectief is om de boodschap van het bedrijf uit te dragen via de social media van werknemers, onder andere vanwege het persoonlijke tintje.

Overigens, wat betreft data en tuinbouw, ook daar is over gesproken tijdens het Energy4Tomorrow symposium van AgroEnergy. Maandag leest u meer over dat onderwerp in deze nieuwsbrief!


Reacties (1)

Hans Belt at 31.05.2018

Bedankt voor het compliment en het plaatsen.

Reageer op dit bericht

Meer nieuws