30MHz.com vraagt: wat wil jij meten?

25-05-2018    10:12   |    Goedemorgen

Data wordt steeds belangrijker voor telers. 30MHz.com helpt daarbij, laten ze weten.

Op LinkedIn plaatste accountmanager Hans Belt van 30MHz.com een kunstzinnige foto van één van hun producten met de vraag: wat wil jij meten? Slimme marketing, als je het ons vraagt. In de begeleidende tekst wordt benadrukt dat 30MHz.com in real time VPD, dauwpunt, RV, vrucht-temperatuur en bodemvocht in kaart kan brengen. Dat maakt het telen een stuk efficiënter.

Dit verspreiden vanuit een accountmanager op LinkedIn is wat ons betreft marketing anno 2018. Immers, het is bewezen dat het zeer effectief is om de boodschap van het bedrijf uit te dragen via de social media van werknemers, onder andere vanwege het persoonlijke tintje.

Overigens, wat betreft data en tuinbouw, ook daar is over gesproken tijdens het Energy4Tomorrow symposium van AgroEnergy. Maandag leest u meer over dat onderwerp in deze nieuwsbrief!


Reacties (1)

Hans Belt at 31.05.2018

Bedankt voor het compliment en het plaatsen.

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Groentetuin op postzegelformaat 19-10-2018    11:27
Robotisering paprika-oogst grote uitdaging 19-10-2018    10:47
Escaperoom in de kas? 19-10-2018    10:29
Wil jij voor 1 dag CEO zijn? 19-10-2018    10:26
Gedoogd wonen glastuinbouwgebied 19-10-2018    10:05
Op tv: commercial Bedankt plant! 19-10-2018    09:58
Vacaturevideo: wat voegt het toe 19-10-2018    09:39
Vuurwerk in de kas 19-10-2018    09:31
Wie wint de MKB Prijs 2018? 19-10-2018    09:25
Nieuw label voor CC-container 19-10-2018    09:18
  Ga naar het nieuwsarchief